مرحبا بك في منتدى هندسة القاهرة الجديدة .... يشرفنا أن تكون أحد الأعضاء في منتدانا الجامعي وأن تشاركنا آرائك ومواضيعك المتعلقة بالأقسام الهندسية .... شكرا
مرحبا بك في منتدى هندسة القاهرة الجديدة .... يشرفنا أن تكون أحد الأعضاء في منتدانا الجامعي وأن تشاركنا آرائك ومواضيعك المتعلقة بالأقسام الهندسية .... شكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقتراح هام لتنظيم المنتدى

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

اقتراح هام لتنظيم المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: اقتراح هام لتنظيم المنتدى   اقتراح هام لتنظيم المنتدى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 12:14 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا بتقدم بخالص التهنئه ل احمد عبدالحميد وكريم اسامه
على مجهودهم فى تصميم المنتدى
وحابب ان تكون اول مشاركه ليا مساهمه فى عمليه تنظيم المنتدى بما لدى من خبره فى ادارة المنتديات
لانى اشتغلت فى المنتديات مده كبيره وكنت مدير عام لمنتدى
طبعا بما ان المنتدى لسه فى بدايته فصعب تعيين مشرف لكل قسم
فبالتالى انا بقترح انه يتم تعيين مشرف على كل شعبه الفتره القادمه لحد ما المنتدى ياخد مكانته وينتشر باذن الله
ويتم تعيين مشرف عام او مدير عام حسب تسميتكم يكون مهمته الاشراف على هؤلاء المشرفين
بحيث تتفرغ ادارة الموقع ممثله فى احمد وكريم لتصميم وتطوير المنتدى
والله الموفق
اتمنى ان اقتراحى يعجبكم ومبروووك مره تانيه

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لتنظيم المنتدى   اقتراح هام لتنظيم المنتدى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 1:03 pm

اقتراحك حلو يامحمد وان شاء الله انا واحمد هنعمله والله يبارك فيك
ADMIN
مؤسس
مؤسس
ADMIN

العذراء عدد المساهمات : 50

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لتنظيم المنتدى   اقتراح هام لتنظيم المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 27, 2011 2:04 am

شكرا جزيرا على اهتمامك بالمنتدى يا جندي ..... وهنشتغل في الاقراح الجميل دا ان شاء الله انا و كريم ...

اقتراح هام لتنظيم المنتدى
صفحة 1 من اصل 1